Samenwerken met bouwkundig inspecteurs? Graag!
Het komt regelmatig voor dat wij wegens een volle agenda bouwkundige opdrachten niet uit kunnen voeren. Maar onze klanten de deur wijzen, zit niet in ons DNA. Daarom besteden wij deze opdrachten graag uit aan zelfstandige bouwkundige inspecteurs in ons netwerk.
Over de samenwerking
Via ons digitale dashboard ontvang je de aanvraag voor een bouwkundige keuring. Past deze in jouw agenda, dan neem je binnen 1 werkdag contact op met de klant voor het inplannen van een afspraak.
Je maakt het rapport op en neemt persoonlijk contact op met de klant om je bevindingen toe te lichten. Het rapport mail je vervolgens naar ons, inclusief een factuur. Deze wordt binnen 14 dagen betaald; er wordt €50,- vergoeding in rekening gebracht per opdracht.
Er zijn enkele eisen die wij stellen aan de bouwkundig inspecteurs in ons netwerk. De ingrediënten voor een succesvolle samenwerking luiden als volgt:
- Je dient ingeschreven te staan als bouwkundig inspecteur.
- Maak binnen 1 werkdag een afspraak met de klant en zorg dat het rapport uiterlijk binnen 5 dagen gereed is.
- Communicatie is key! Zorg dat je in begrijpelijke taal je bevindingen met de klant bespreekt en heb hierbij oog voor zijn of haar persoonlijke situatie.
- Het is van belang dat jouw rapporten worden geaccepteerd door het NHG en alle Nederlandse banken.
- Geef ons terugkoppeling over de opnamedatum en de uiteindelijk oplevering van het rapport.
- De klant staat altijd centraal, A&T Vastgoed staat namelijk bekend om haar betrokken en transparante werkwijze.
Lijkt het je waardevol om samen te werken? We informeren je graag verder tijdens een vrijblijvende kennismaking!